„Strategia bez działania to marzenie, działanie bez strategii to chaos.”
Wojciech Tyliński
Dyrektor Zarządzający, CMO
Doświadczenie i ścieżka zawodowa
Ponad 15 lat doświadczenia w zarządzaniu, marketingu i sprzedaży B2B, zdobytego zarówno w Polsce, jak i za granicą (Francja, Kanada, Wielka Brytania).
Tworzył od podstaw działy marketingu i sprzedaży, zarządzał firmami oraz realizował projekty, które przyniosły ponad 200 mln PLN sprzedaży. Jest absolwentem Executive MBA, a jego specjalizacją jest strategia marki i skalowanie biznesu.
Rola w Total Medic
Odpowiada za strategiczny rozwój Total Medic oraz jego marketing. Dba o wizerunek firmy, komunikację i budowanie rozpoznawalności marki. Tworzy i wdraża strategie, które zapewniają firmie stabilny wzrost i silną pozycję na rynku. Jako inwestor koncentruje się na długofalowym budowaniu wartości organizacji.
Wspiera pacjentów poprzez tworzenie strategii marketingowej dba o to, by pacjenci mieli dostęp do rzetelnej informacji i świadomie wybierali najlepszą opiekę. Dzięki precyzyjnie opracowanej mapie działań Total Medic trafia do osób, które naprawdę potrzebują wsparcia, pomagając im znaleźć skuteczne rozwiązania zdrowotne i najlepszych specjalistów.
Supermoc
Widzi możliwości tam, gdzie inni widzą granice.
Tworzy odważne, niestandardowe strategie, które balansują na krawędzi utartych schematów – zawsze zgodne z etyką i prawem, ale przełamujące status quo.
Życie poza pracą
Pasjonuje się długowiecznością i biohackingiem, testując metody optymalizacji zdrowia i wydajności intelektualnej.
Miłośnik tenisa, choć – jak sam przyznaje – tenis nie odwzajemnia tej miłości. Od lat czyta co najmniej jedną książkę non-fiction tygodniowo, systematycznie wprowadzając wyniesione z nich teorie w życie zawodowe i prywatne. Założyciel Polskiego Instytutu Długowieczności, promujący rzetelną wiedzę na temat zdrowia.